Przejdź do treści
Przykład odwróconej palety barw

Jak wprowadzić przerwę w pracy?


Istnieje kilka sposobów wprowadzenia przerwy w pracy. W każdym przypadku odbywa się to z poziomu kontekstu.

Zaznaczamy daną osobę, przechodzimy na zakładkę "Czas pracy" i wybieramy daną osobę. Przerwę można wprowadzić następującymi metodami.

  • Podświetlamy wybrany dzień, klikamy prawym przyciskiem myszy i wybieramy z listy typ przerwy.
  • Podświetlamy wybrany dzień, klikamy i wybieramy z listy typ przerwy.
  • Podświetlamy wybrany dzień, klikamy , w następnym okienku wybieramy godziny czasu trwania przerwy i klikamy .

Tip

W ten sposób należy wprowadzać przerwy trwające część dnia np. nadgodziny, wyjście prywatne czy chorobowe.

  • Aby wprowadzić nieobecność w dłuższym okresie najwygodniej użyć przycisku i w pojawiającym się okienku wybrać daty obowiązywania np. chorobowego. Następnie klikamy zapisz, program automatycznie wypełni kalendarz pomiędzy wskazanymi datami wybranym typem obecności. (Może pojawić się konieczności uzupełnienia serii i numeru dokumentu).